هنرمندان ایرانی

در این وبسایت به معرفی هنرمندان ایرانی می پردازیم

هنرمندان ایرانی

در این وبسایت به معرفی هنرمندان ایرانی می پردازیم

هنر نزد ایرانیان است و بس..............
هنر ایرانی در جای جای دنیا زبان زد خاص و عام است

کلمات کلیدی

علیرضا ربیع مقدم

علیرضا ربیع مقدم طراح پوستر

علیرضا ربیع مقدم کارگردان

علیرضا ربیع مقدم دستیار کارگردان

ربیع مقدم

بیوگرافی علیرضا ربیع مقدم

alirza raie moghadam

علیرضا ربیع مقدم تصحیح رنگ

علیرضا ربیع مقدم طراح

alireza rabie

عکس علیرضا ربیع مقدم

alireza moghadam

پوستر فیلم کوتاه دخمه با طراحی علیرضا ربیع مقدم

alireza rabie moghadam

علیرضا ربیع مقدم و امیر معقولی در فیلم جاده مه آلود

علیرضا ربیع مقدم کارگردان فیلم کوتاه دخمه

عکس پشت صحنه فیلم کوتاه سرگیجه

علیرضا ربیع مقدم کارگردان فیلم کوتاه سرگیجه

علیرضا ربیع مقدم تدوین

علیرضا ربیع مقدم در فیلم کوتاه سرگیجه

فیلم جاده مه آلود

پوستر فیلم وقتی بچه گریه میکنه کاری از علیرضا ربیع مقدم

اتالوناژ فیلم پویا کاری از علیرضا ربیع مقدم

اتالوناژ فیلم پویا

اتالوناژ فیلم سینمایی پویا کاری از علیرضا ربیع مقدم

اتالوناژ فیلم سینمایی پویا

اتالوناژ علیرضا ربیع مقدم

اتالوناژ سینمایی علیرضا ربیع مقدم

فیلم کوتاه دخمه به کارگردانی علیرضا ربیع مقدم

پشت صحنه فیلم کوتاه دخمه به کارگردانی علیرضا ربیع مقدم

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نماهنگ شهرزاد در بین اسامی نهایی آثار راه یافته به جشنواره فیلم شیملا هند


 


اسامی نهایی آثار راه یافته به جشنواره فیلم شیملا هنداعلام شد.

در این میان نماهنگ شهرزاد” ساخته علیرضا ربیع مقدم ، صدای سورنا منتصر و آهنگسازی داریا منتصر تنها نماهنگ ایرانی حاضر در این جشنواره می باشد.

در جشنواره فیلم شیملا هند چهار فیلم کوتاه از دیگر کارگردانهای ایرانی حضور دارند.

نماهنگ شهرزاد در بین اسامی نهایی آثار راه یافته به جشنواره فیلم شیملا هند موفقیت بزرگی برای صنعت موزیک ویدیو کشور به حساب می آید


 

منبع جشنواره فیلم شیملا هند و سایت کارگردانی



  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

خرید بلیط نماهنگ "شهرزاد" از جشنواره سانفرانسیسکو آمریکا. کاری که با آهنگسازی داریا منتصر ، صدا و شعر سورنا منتصر ، تدوین ، تصحیح رنگ و کارگردانی علیرضا ربیع مقدم ساخته شد. زمان اکران نماهنگ شهرزاد سانس بعد از فیلم "آلتامیرا" با بازی آنتونیو باندراس و گلشیفته فراهانی هست که همراه با عوامل فیلم در سالن حاضر هستند



منبع : سایت رسمی جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو و سایت کارگردانی
http://iranianfilmfestival.org/date-list/festival-films-2016

  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

خرید بلیط نماهنگ "شهرزاد" ساخته علیرضا ربیع مقدم ، صدای سورنا منتصر ، آهنگسازی داریا منتصر و بازی : ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی و مصطفی زمانی از جشنواره فیلمهای ایرانی سانفرانسیسکو آمریکا... تاریخ اکران جشنواره : بیست و چهارم - بیست و پنجم سپتامبر 2016 (سوم و چهارم مهر ماه 1395)



منبع : سایت رسمی جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو و سایت کارگردانی

http://iranianfilmfestival.org/all-date-list/shahrzad

  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

نماهنگ شهرزاد ساخته علیرضا ربیع مقدم به بخش داوری جشنواره فیلم شیملا هند برای اکران عمومی راه یافت.



به گزارش ایسنا ، نماهنگ شهرزاد ساخته علیرضا ربیع مقدم ، با صدای سورنا منتصر و آهنگسازی داریا منتصر قبل از این نیز به بخش داوری جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو راه یافته بود.

نماهنگ شهرزاد برگرفته از سریالی با این عنوان به کارگردانی حسن فتحی است. این نماهنگ یک پروژه مستقل و بدون وابستگی به هیچ سازمان یا ارگانی است و با اجازه عوامل اصلی سریال ساخته و عرضه شده است. آهنگ و نماهنگ این اثر، از سرودن شعر ، آهنگسازی، ضبط در استودیو و تنظیم و ساخت نماهنگ از مراحل تدوین تا تصحیح رنگ در بازه زمانی سه ماهه انجام شده و به صورت رسمی منتشر شده است. بودجه ساخت این اثر از مراحل آهنگسازی، ضبط استودیو ، تنظیم، میکس و مستر، تدوین و تصحیح رنگ سه میلیون تومان است.

آهنگ شهرزاد، یکی از آهنگ‌های آلبوم مجازی است که با صدای سورنا منتصر به زودی منتشر خواهد شد. اشعار نوشته شده در این آلبوم را سورنا منتصر سروده و آهنگسازی آن نیز با داریا منتصر است.

علیرضا ربیع مقدم در اینباره گفت: برای اولین بار در ایران از فرمت X265 یا همان H265 در این نماهنگ استفاده کردم، اما به دلیل قوانین و چهارچوب پذیرش فیلم‌ها در جشنواره از استفاده این فرمت معذور بودیم و از فرمت رایج X264 یا همان H264 استفاده شده است که به زودی از این فرمت در سومین اثر خود استفاده می‌کنم.

نماهنگ شهرزاد دومین اثر علیرضا ربیع مقدم است که توانسته به سه جشنواره بین‌المللی راه پیدا کند.

علیرضا ربیع مقدم، از سن پنج سالگی فعالیت خود را با کامپیوتر به صورت آماتور آغاز کرد و از سن 14 سالگی عضو باشگاه دانش‌پژوهان جوان دانشگاه اراک شد و چندین اختراع در حال ساخت داشت که به دلیل عدم حمایت مسئولین کنار گذاشته شد.

وی در زمینه‌های تدوین، گرافیک و تصحیح رنگ دیجیتال فعالیت خود را ادامه داد و اکنون در صنعت سینما از این مهارت‌ها استفاده می‌کند. بعد از تحصیل در رشته فیلمسازی در انجمن سینمای جوانان اراک، فعالیت در این عرصه را به شکل حرفه‌ای‌ تری در تهران در پیش گرفت و در زمینه دستیار کارگردانی مشغول به کار شد.

وی در کنار فعالیت نویسندگی و کارگردانی در زمینه تدوین، تصحیح رنگ، صداگذاری و طراحی پوستر نیز فعالیت می‌کند و به زودی تولید یک انیمیشن و فیلم کوتاه داستانی را آغاز خواهد کرد. وی هم اکنون در حال تولید یک فیلم کوتاه تجربی با مضمون حمایت از حیوانات است که در مراحل پیش تولید به سر می برد.

جشنواره فیلم شیملا هند، در بخش‌های اصلی مستند، فیلم بلند، فیلم کوتاه و نماهنگ در اول و دوم اکتبر (دهم و یازدهم مهرماه 1395) برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا
http://markazi.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=81407

  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

راهیابی نماهنگ شهرزاد ساخته علیرضا ربیع‌مقدم به جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو



نماهنگ شهرزاد ساخته علیرضا ربیع مقدم به بخش داوری جشنواره فیلم‌های سانفرانسیسکو آمریکا برای اکران عمومی راه یافت.

به گزارش ایسنا ، نماهنگ شهرزاد ساخته علیرضا ربیع مقدم ، با صدای سورنا منتصر و آهنگسازی داریا منتصر به بخش داوری جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو آمریکا برای اکران عمومی راه یافت.

نماهنگ شهرزاد برگرفته از سریالی با این عنوان به کارگردانی حسن فتحی است و این نماهنگ، یک پروژه مستقل و بدون وابستگی به هر سازمان یا ارگانی است و با اجازه عوامل اصلی سریال ساخته و عرضه شده است.

علیرضا ربیع مقدم هنرمند اراکی سازنده نماهنگ شهرزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا گفت: مضمون شعر این کار در رابطه با ارتباط عاطفی میان کاراکترهای اصلی سریال و اتفاقاتی که طی شکل‌گیری رابطه قدیم و جدید شهرزاد برای وی رخ داده بود است.

وی افزود: موزیک این اثر، از سرودن شعر، آهنگسازی، ضبط در استودیو و تنظیم آن دو ماه بی‌وقفه زمان برد، زمان ساخت نماهنگ نیز به دلیل تدوین و تصحیح رنگ بیش از سه هفته بصورت مدام و شبانه‌روزی به طول انجامید که با انجام مراحل تدوین بعد از چند روز به صورت رسمی منتشر شد.

این کارگردان گفت: قرار بود برای اولین بار در ایران از فرمت X265 یا همان H265 در این نماهنگ استفاده شود، اما به دلیل قوانین و چهارچوب پذیرش فیلم‌ها در جشنواره از استفاده این فرمت معذور بودیم و از فرمت رایج X264 یا همانH264 استفاده شده است.

وی ادامه داد: فرمت X265 یا همان H265 یکی از بهترین، با کیفیت‌ترین و رایج‌ترین فرمت‌های خروجی فیلم در شش ماه اخیر دنیاست که با حجم پایین، کیفیت خیره‌کننده‌ای را به تصویر می‌کشد و در حال حاضر هیچ فیلم بلند و کوتاهی از ایران با این فرمت ارائه نشده است که به زودی از این فرمت در سومین اثر خود استفاده می‌کنم.

به گزارش ایسنا، این نماهنگ دومین اثرعلیرضا ربیع مقدم است که توانسته به جشنواره‌های بین‌المللی راه پیدا کند. قبل از این نیز فیلم کوتاه سرگیجه به جشنواره فیلم سیاتل آمریکا راه پیدا کرده است.

وی در کنار فعالیت نویسندگی و کارگردانی در زمینه تدوین، تصحیح رنگ، صداگذاری و طراحی پوستر نیز فعالیت می‌کند و هم‌اکنون در حال تولید فیلم کوتاه تجربی با مضمون حمایت از حیوانات است که در مراحل پیش تولید قرار دارد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو در بخش‌های اصلی بهترین فیلم، مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن و نماهنگ در تاریخ 24 و 25 سپتامبر(سوم و چهارم مهرماه 1395) در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود.


منبع : ایسنا
http://markazi.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=80991

http://kargardani.com/alireza-rabie-moghadam-shahrzad-mudic-video-in-iranian-film-festival-sanfransisco

  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

راهیابی "شهرزاد" علیرضا ربیع مقدم به جشنواره فیلم شیملا هند

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

خبرگزاری فارس :
ساخت نماهنگ سریال شهرزاد توسط هنرمند اراکی
با رعایت حقوق مؤلفین صورت گرفت

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



علیرضا ربیع مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، با اشاره به ساخت نماهنگ برای سریال شهرزاد اظهار کرد: این نماهنگ با رعایت حقوق مؤلفین و با اجازه عوامل سریال شهرزاد ساخته شده است.

وی با اشاره به راه‌یابی این نماهنگ به جشنواره‌های مختلف، افزود: این نماهنگ با هزینه شخصی ساخته شده و همکاری و تعامل بسیار خوبی بین عوامل سریال و سازندگان این نما آهنگ به کارگردانی خودم وجود داشته است.

این هنرمند با بیان اینکه در این نماهنگ از تصاویر سریال شهرزاد استفاده شده است، تصریح کرد: این نماهنگ علاوه بر جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکوی آمریکا به بخش داوری جشنواره فیلم شیملا هند نیز راه یافته است.

ربیع مقدم ادامه داد: موزیک ویدیوی استفاده شده در این نماهنگ از آلبوم موسیقی سورنا منتصر به آهنگ‌سازی داریا منتصر که مجوز ارشاد را دارد، استفاده شده است که این آلبوم نیز به زودی منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : برای نخستین بار در ایران از فرمت X265 یا H265 در این نماهنگ استفاده شده که بر اساس قوانین و چارچوب پذیرش فیلم‌ها در این جشنواره نتوانستیم از این فرمت استفاده کنیم، این فرمت یکی از رایج‌ترین فرمت‌های خروجی فیلم در شش ماه گذشته در دنیا است و می‌توان گفت بهینه‌سازی تصویر را به همراه دارد.

این کارگردان بیان داشت : با توجه به اینکه این تکنولوژی هنوز در ایران عرضه نشده، توانستیم در ساخت نماهنگ کار شهرزاد از این فرمت استفاده کنیم، اما متأسفانه به دلیل نبود هم‌خوانی بین این فرمت با فرمت‌هایی که در بخش‌های دیگر استفاده می‌شد، نتوانستیم این نماهنگ را با استفاده از تکنولوژی ارائه دهیم.

ربیع مقدم اظهار کرد: جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو در بخش‌های اصلی بهترین فیلم، مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن و نماهنگ 24 و 25 سپتامبر 2016 برابر با سوم و چهارم مهر ماه 1395 در آمریکا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین جشنواره فیلم شیملا هند، در بخش‌های اصلی مستند، فیلم بلند، فیلم کوتاه و نماهنگ در تاریخ یکم و دوم اکتبر 2016 برابر با دهم و یازدهم مهر ماه 1395 برگزار می‌شود.


منبع :
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950603000258

  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

فیلم کوتاه اتاق جانبی به نویسندگی یاشار قهرمانی و کارگردانی و تدوین مشترک یاشار قهرمانی و  علی مقدسی با تصحیح رنگ علیرضا ربیع مقدم



فیلم کوتاه اتاق جانبی ساخته یاشار قهرمانی و علی مقدسی با تصحیح رنگ علیرضا ربیع مقدم


  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

پوستر فیلم کوتاه صندوق عقب (شماره یک و دوم)
نویسنده و کارگردان : بیژن بیات
تدوین ، تصحیح رنگ ، صداگذاری و طراحی پوستر : علیرضا ربیع مقدم


پوستر فیم کوتاه صندوق عقب با طراحی علیرضا ربیع مقدم


پوستر فیم کوتاه صندوق عقب با طراحی علیرضا ربیع مقدم

  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

کسب امتیاز 9.2 از 10 موزیک ویدیو شهرزاد در وب سایت بین المللی IMDB

خواننده : سورنا منتصر ، آهنگساز : داریا منتصر ، تدوین و کارگردان : علیرضا ربیع مقدم

صفحه رسمی موزیک ویدیو شهرزاد در imdb


  • مهین سراجی
  • ۰
  • ۰

پوستر نماهنگ شهرزاد



برای سریال شهرزاد آهنگ (موزیک) و نماهنگ (موزیک ویدیو) زیادی تا به حال با صدای محسن چاوشی منتشر شده ولی این بار سورنا منتصر که شعر این کار هم سروده اوست آهنگ متفاوتی را در سبک و سیاق جدید خوانده ، آهنگساز : داریا منتصر ، تنظیم : محمدرضا محمدی و تدوین ، تصحیح رنگ و طراح پوستر : علیرضا ربیع مقدم این نماهنگ (موزیک ویدیو) می باشد


برای تماشای پوستر با کیفیت بالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

پوستر با کیفیت بالا



برای اطلاعات بیشتر در مورد این نماهنگ با آدرس زیر مراجعه کند

معرفی نماهنگ شهرزاد با صدای سورنا منتصر و کارگردانی علیرضا ربیع مقدم



منبع : کارگردانی



  • مهین سراجی